fbpx
ακολουθηστε μας
  • Advertisement
  • ΔΗΜΟΤΙΚΑ

    O Δήμος Αχαρνών στη νέα εποχή: Από σήμερα στη διάθεση των πολιτών το ψηφιακό ΚΕΠ!

    Από σήμερα οι κάτοικοι του Δήμου Αχαρνών θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών μέσω υπολογιστή ή κινητού τηλεφώνου!

    Η δέσμευση της Δημοτικής Αρχής για εκσυγχρονισμό του Δήμου και μετάβαση στη νέα εποχή φέρνει διαρκώς αποτελέσματα σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Η πλατφόρμα myKEPlive δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις σχετικές αιτήσεις από το σπίτι τους, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας.

    Πρόκειται για μια σπουδαία διευκόλυνση των πολιτών η οποία αποκτά ακόμη μεγαλύτερη κοινωνική διάσταση καθώς μπαίνει τέλος στην ταλαιπωρία των δημοτών που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα.

    Η διαδικασία εξυπηρέτησης από το ψηφιακό ΚΕΠ:

    1) Είσοδος στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykeplive.gov.gr (χρήση κωδικών taxis net)
    2) Επιλογή θεματικής κατηγορίας
    3) Επιλογή ημερομηνίας και ώρας ηλεκτρονικού ραντεβού
    4) Συμπλήρωση στοιχείων

    Εν συνεχεία, την προκαθορισμένη ημέρα και ώρα ο πολίτης θα εξυπηρετείται μέσω βιντεοκλήσης

    Οι παρεχόμενες υπηρεσίες από τη νέα πλατφόρμα

    Η νέα πλατφόρμα περιλαμβάνει πέντε δημοτικές διαδικασίες οι οποίες θα διεκπεραιώνονται σε συνεργασία με τα δημοτικά πρωτόκολλα.

    Στις παρεχόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου και η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

    Από το myKEPlive εξαιρούνται διαδικασίες που απαιτούν την φυσική παρουσία και υπογραφή του πολίτη, όπως η ταυτοπροσωπία ανηλίκου, η μεταβίβαση αυτοκινήτου και η ανανέωση άδειας οδήγησης.

    Οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. Απλώς, για λόγους ασφαλείας, οι υπάλληλοι ζητούν στην αρχή κάθε κλήσης να δουν έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητα του χρήστη.

    Το ωράριο λειτουργίας της υπηρεσίας θα είναι από τις 9:00 το πρωί έως τις 18:30 το απόγευμα, περιλαμβανομένου του Σαββάτου. Τα ραντεβού προγραμματίζονται με βάση μία από τέσσερις θεματικές ενότητες παρεχόμενων υπηρεσιών.

    Σπ. Βρεττός: Οι Αχαρνές εκσυγχρονίζονται και περνάνε στην επόμενη ημέρα

    Ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το γεγονός ότι ο Δήμος Αχαρνών είναι ανάμεσα στους 38 Δήμους στους οποίους εφαρμόζεται πλέον το ψηφιακό ΚΕΠ δήλωσε ο δήμαρχος Αχαρνών, Σπύρος Βρεττός: “Με μεγάλη ικανοποίηση, ανακοινώνουμε στους συμπολίτες μας ότι ο Δήμος Αχαρνών πέρασε στην επόμενη ημέρα αφού η εξυπηρέτηση των δημοτών από τα ΚΕΠ χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία είναι γεγονός. Μπαίνει έτσι οριστικά τέλος στην ταλαιπωρία για απλές συναλλαγές ενώ διευκολύνονται ιδιαίτερα τόσο οι εργαζόμενοι όσο, κυρίως, τα άτομα με κινητικά προβλήματα. Από την πλευρά μας, συνεχίζουμε απρόσκοπτα την προσπάθεια για έναν μοντέρνο, φιλικό στον πολίτη Δήμο και την οριστική απαλλαγή των πολιτών από άσκοπη σπατάλη χρόνου και ενέργειας”.

    Nίκος Δαμάσκος: Το πιο σημαντικό η εξυπηρέτηση των δημοτών με ειδικές ανάγκες χωρίς να χρειάζεται η μετακίνησή τους

    O αρμόδιος αντιδήμαρχος, Νίκος Δαμάσκος τόνισε: “Το ψηφιακό ΚΕΠ είναι εδώ και η καθημερινότητα των πολιτών των Αχαρνών σε σχέση με το κράτος αλλάζει.Με τέσσερα απλά βήματα επιλέγουμε την ημέρα και την ώρα του ραντεβού μας και συνδεόμαστε μέσω βιντεοκλήσης με ένα δημοτικό λειτουργό από τα ΚΕΠ του Δήμου μας και εξυπηρετούμαστε. Το πιο σημαντικό αυτής της νέας μας υπηρεσίας είναι ότι εξυπηρετεί χωρίς να μετακινεί τους δημότες μας με ειδικές ανάγκες. Η στενή συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα συνεχιστεί”.

    Advertisement
    Advertisement
    logistis-menidi
    Advertisement
    Advertisement

    ΝΕΟΤΕΡΑ