ακολουθηστε μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Τέλος η Γέφυρα της Βαρυμπόμπης

Παρελθόν αναμένεται να αποτελέσει τα επόμενα χρόνια η υφιστάμενη Γέφυρα Βαρυμπόμπης η οποία θα παραδώσει τη σκυτάλη σε μια σύγχρονη υποδομή που θα πληροί τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ως άμεση προτεραιότητα να αποκαταστήσει το πρόβλημα στη Γέφυρα Βαρυμόμπης, με τη λύση να έρχεται να δώσει μια νέα υποδομή.

Η γέφυρα της Βαρυμπόμπης, που κατασκευάστηκε το 1964, έχει παρουσιάσει προβλήματα στατικότητας, κάτι στο οποίο είχε αναφερθεί ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Νίκος Ταχιάος, σε συνέντευξη Τύπου τον Οκτώβριο του 2023.

Όπως είχε επισημάνει ο κ. Ταχιάος, η γέφυρα στη Βαρυμπόμπη είναι πλέον μια γερασμένη υποδομή και σε σχετικές μελέτες έχουν καταγραφεί δομικά ζητήματα που επηρεάζουν την υγεία της γέφυρας.

Διευκρίνισε ότι η γέφυρα δεν κινδυνεύει να πέσει, αλλά εξήγησε ότι αποτελεί αδήριτη ανάγκη να δρομολογηθούν παρεμβάσεις, καθώς βούληση της ηγεσίας του Υπουργείου είναι να προχωρήσει άμεσα στα όσα απαιτούνται και να δοθεί οριστική λύση.

Η επιθυμία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να αποκατασταθεί το πρόβλημα με τη Γέφυρα Βαρυμπόπης πάνω από την Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας εκφράστηκε πρόσφατα εκ νέου στη Βουλή, με το Υπουργείο να ξεκαθαρίζει ότι η ολοκλήρωση των εργασιών δημιουργίας μιας νέας γέφυρας είναι στον άμεσο σχεδιασμό του.

Αναλυτικότερα, ο αρχικός σχεδιασμός προβλέπει κατεδάφιση της γέφυρας και μετατροπή του υφιστάμενου κόμβου σε δακτύλιο, ενώ εκατέρωθεν αυτού θα δημιουργηθούν δύο επιπλέον μικρότεροι δακτύλοι (Round Abouts) που θα εξυπηρετούν τις συνδέσεις με το υφιστάμενο δίκτυο.

Προτού, ωστόσο, ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής της νέας γέφυρας, πρέπει να γίνουν οι απαιτούμενες πρόδρομες ενέργειες-εργασίες, όπως η ενημέρωση των τοπικών Αρχών και των κατοίκων, η εφαρμογή κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για τη χρήση εναλλακτικών διαδρομών, τα μέτρα προστασίας και ασφάλειας για την κυκλοφορία των οχημάτων κατά την κατασκευή της νέας γέφυρας κλπ., με σκοπό την ασφαλή υλοποίηση του έργου και τη μικρότερη δυνατή όχληση των τοπικών κοινωνιών και των χρηστών των οδικών τμημάτων που θα επηρεαστούν από το υπόψη έργο.

πηγή: carandmotor.gr