ΑΧΑΡΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2019
«Έχουμε σχέδιο να υπογειοποιηθεί η σιδηροδρομική γραμμή στο Μενίδι»
«Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει συγκεκριμένο σχέδιο για την Ανατολική Αττική», υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και υποψήφιος βουλευτής Ανατολικής Αττικής, Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Alphα.
Kατά τη διάρκεια του debate με τον υποψήφιο βουλευτή της ΝΔ, Βασίλη Οικονόμου ο Χρήστος Σπίρτζης επεσήμανε την ύπαρξη ανάγκης σχεδιασμού που θα εξειδικευτεί και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στην κατεύθυνση υλοποίησης Πολεοδομικών και Χωροταξικών σχεδίων.
«Η Ανατολική Αττική Αττική πάσχει από σχέδιο, δεν πάσχει από ανθρώπινο δυναμικό. Στην Ανατολική Αττική δεν υπήρξε ποτέ ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό και χωροταξικό σχέδιο », είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός και υπενθύμισε ότι η χώρα για πρώτη φορά απέκτησε Εθνικό Σχέδιο Υποδομών.
«Εμείς έχουμε σχέδιο να υπογειοποιηθεί η σιδηροδρομική γραμμή στο Μενίδι, έχουμε σχέδιο να πάει ο σιδηρόδρομος, ο προαστιακός και ο δρόμος στη Ραφήνα και στο Λαύριο» ξεκαθάρισε αναφερόμενος στην Ανατολική Αττική.
Απαντώντας στις αναφορές για τις καθυστερήσεις που αφορούν τους καθαρισμούς στο Μάτι, ο κ. Σπίρτζης ξεκαθάρισε ότι όποιες γραφειοκρατικές καθυστερήσεις υπήρξαν από το Ελεγκτικό Συνέδριο, λόγω δημοτικών εκλογών ξεπεράστηκαν. Σημείωσε, δε, ότι στην περιοχή υπάρχει Πυροσβεστικό όχημα επί 24ώρου βάσεως.
Αναφερόμενος στις αποκατάστασεις των σπιτιών, υποστήριξε ότι δεν υφίστανται τα περί καθυστερήσεων, προσθέτοντας ότι κατεβλήθη μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να αντιμετωπίσει το χωροταξικό και πολεοδομικό χάος που χαρακτηρίζει την περιοχή.
«Πρέπει να γίνει προσπάθεια απ’ όλους και από τα κόμματα και τους πολίτες στο επίπεδο της πρόληψης. Και πρόληψη σημαίνει πολεοδομικά σχέδια, άρα και η Τ. Α. και οι πολίτες πρέπει να συνδράμουν και να πιέσουν, διότι ακόμη στο Μάτι υπάρχουν πολίτες που δεν θέλουν να γίνουν πολεοδομικά σχέδια» υποστήριξε ο κ. Σπίρτζης, υπογραμμίζοντας στη συνέχεια ότι «για να μπει μια περιοχή στο στο σχέδιο “σπας αυγά” παλαιοκομματισμού που ήθελαν να χτίζουν μέσα στα ρέματα, μέσα στα δάση, πάνω στον αιγιαλό και την παραλία, που δεν θέλουν να έχουν οδικό δίκτυο και οδικές υποδομές ή ελεύθερους χώρους».
Ο κ. Σπίρτζης, στη συνέχεια της συζήτησης που περιστράφηκε γύρω από την Υγεία, τόνισε ότι στον τομέα της Υγείας της Ανατολικής Αττικής έγινε μεγάλη προσπάθεια τα τελευταία χρόνια, η οποία περιελάμβανε την αναβάθμιση των κτιριακών υποδομών Κέντρων Υγείας, την ανανέωση του του εξοπλισμού και την στελέχωση με προσωπικό που έχει ως αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να υπηρετούν περισσότεροι από 200 γιατροί.
«Αυτό που προτείνουμε εμείς για το χώρο της Υγείας, είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που προτείνει η Νέα Δημοκρατία», είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών που αφού τάχθηκε κατηγορηματικά υπέρ της ίδρυσης δημόσιου νοσοκομείου στην Ανατολική Αττική πρόσθεσε ότι «η Ν. Δ. ξεκάθαρα λέει οτι τις μονάδες πρωτοβάθμιας υγείας, τα Κέντρα Υγείας, θα τα περάσει στον ιδιωτικό τομέα».
«Οι αθέμιτες καταστάσεις που υπήρχαν στο παρελθόν και έφεραν την ανθρωπιστική κρίση στη χώρα μας, σήμερα δεν υπάρχουν. Έγινε μεγάλη προσπάθεια να ξαναστηθούν και οι δημόσιες δομές και τα Κέντρα Υγείας και τα ΤΟΜΥ», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών- Υποδομών και συμπλήρωσε πως «δεν είναι δυνατόν όμως να φτιάξουμε σε 4 χρόνια ότι ήταν στρεβλό για 50 χρόνια».
Ερωτώμενος για το θέμα των αυξήσεων της Αττικής Οδού, και το ζήτημα των διαγνωστικών κέντρων ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε με κατηγορηματικό τρόπο ότι «το πλιάτσικο που έκανε η Νέα Δημοκρατία με τις συμβάσεις που υπέγραφε, δεν θα γίνει ανεκτό».